SAL-owe papugi - odsłona druga

Kurczę miałam częściej się pojawiać ale ostatnio cięgle coś mnie odciąga od krzyżyków i bloga 😕 Pomijając pracę i obowiązki domowe to zeszły tydzień zleciał mi na lataniu i załatwianiu najróżniejszych spraw a dodatkowo weekend też zleciał mi w trasie i całkowicie poległam na froncie krzyżykowym.
Ale nie ma co może się w końcu jakoś uspokoi a na razie chwalę się Naszymi SAL-owymi postępami 😀
Na początek papużki Kingi, które coraz piękniej wyglądają 


A teraz kolej na moje ptaszorki



Kolory ciut przekłamane ale niestety robione już po ciemku 😉
Do zobaczenia i bardzo dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny 😘

Komentarze

  1. ja ostatnio tez mam lenia do krzyzykow! dobrze ze te papuzki sa malenkie :) ladnie Wam przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pogoda także nie nastraja robótkowo, no chyba, że w plenerze :)
    Ps: Zmiany graficzne na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne papużki! Ja się teraz biorę za żółtą :)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te papużki :) A z czasem tak to już jest - umyka, gdzieś pędzi i człowiek nim się obejrzy mijają tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy